3 822 726 läst ·
18 078 svar
3823k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra Götalands
· 849 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Det borde ju inte vara ngt problem tycker man. Det kommer ta sin lilla tid och man kan inte använda speciellt stora frässtål. 80mm Z-travel tror jag oxen har så ingen djupare än 80mm.Ola C skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Dagens inköp/leverans är våning tre med inbyggd trapp. Och eftersom jag är säkerheten själv så köpte jag även ett komplett fallskyddspaket med lina och sele. Mycket tacksamt när man står högst upp utan räcken och ska lyfta upp en sektion/ram över kanten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Shopping-spree´n fortsätter... :wow:
Efter 9år, ett garage, åtskilliga m2 altan/trall samt vad som känns som kilometer med lister och utan att ägna mig åt 1sekunds kärlek åt GCM10SD´ns klinga anser jag mig vara värd en ny klinga...
60T Bosch org. klinga beställd från UK, 404:- ink frakt, märkligt att den ska vara lite mer än dubbelt så dyr i Sverige.. ex. frakt..
Efter 9år, ett garage, åtskilliga m2 altan/trall samt vad som känns som kilometer med lister och utan att ägna mig åt 1sekunds kärlek åt GCM10SD´ns klinga anser jag mig vara värd en ny klinga...
60T Bosch org. klinga beställd från UK, 404:- ink frakt, märkligt att den ska vara lite mer än dubbelt så dyr i Sverige.. ex. frakt..
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
Butik? Är också i behov av ny klinga...FredrikR skrev:Shopping-spree´n fortsätter... :wow:
60T Bosch org. klinga beställd från UK, 404:- ink frakt, märkligt att den ska vara lite mer än dubbelt så dyr i Sverige.. ex. frakt..![]()
Härifrån beställde jag: http://stores.ebay.de/HealysToolsatElsons?_trksid=p2047675.l2563breakman skrev:
Markerades som skickad inom 1h.
Logga in
Skapa konto
Var på Jula och skulle handla lampor.. Kunde inte motstå dessa vid ingången, tyckte de kändes bättre än Bahcos motsvarighet när jag kände på dom i butiken, men hemma känns den inte nå bättre, men kanske inte heller sämre.
Varför inte lämna in på slipning?FredrikR skrev:Shopping-spree´n fortsätter... :wow:
60T Bosch org. klinga beställd från UK, 404:- ink frakt, märkligt att den ska vara lite mer än dubbelt så dyr i Sverige.. ex. frakt..![]()