3 820 681 läst ·
18 067 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Ja, det blev jul i år igen.. Tänkte hoppa över men alla andra här hemma har ju kalendrar så..
6 luckor att öppna ikapp nu
<edit>
Tilläggas bör att min högt älskade sambo trodde det var samma innehåll i dom år efter år..

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
6 luckor att öppna ikapp nu
<edit>
Tilläggas bör att min högt älskade sambo trodde det var samma innehåll i dom år efter år..
Redigerat:
Inget verktygsinköp kanske, men gott om uppslag vad man skulle kunna köpa....
"you will need at least: a plow plane with 1/4" and 3/8" cutters, a shoulder plane, a 3/4" rabbet plane, a 3/8" dado plane, a router plane and a moving fillister plane"
"You will also need 5/16" - and 3/8" - wide mortising chisels [,,,] a long, thin paring chisel approximately 1/2" wide"
Vem är jag att säga emot expertisen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
"you will need at least: a plow plane with 1/4" and 3/8" cutters, a shoulder plane, a 3/4" rabbet plane, a 3/8" dado plane, a router plane and a moving fillister plane"
"You will also need 5/16" - and 3/8" - wide mortising chisels [,,,] a long, thin paring chisel approximately 1/2" wide"
Vem är jag att säga emot expertisen?
Var med om en tom lucka förra året, då satt inte bitsen fast i plasten utan låg löst i facken.bulleribock skrev:
Den skramlade runt ett tag och dök sedan upp i en annan lucka.
Minibitsen, förvaringen, skaftet och hylsan kom i varsina, och de 2 stjärnbitsen i samma.
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Saxat från m3:FredrikR skrev:
”Den är klart bättre än det ”enklare” modellen Peltor WS Alert XP som vi testat här. En ny ljudprocessor, möjligheten att koppla två telefoner samtidigt via Bluetooth, Auto-Pairing som automatiskt ansluter sig till telefonen vid uppstart, ”Push-to-listen” som med en snabb knapptryckning dämpar allt annat utom det närmaste ljudet med mera gör denna skyddskåpa till den främsta på marknaden just nu.”
Med andra ord inte ngt speciellt?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Gillar man inte den gula färgen på XPI så går det väll att byta till de svarta XP skalen då de ser ut att vara likadana, Jag köpte XPI som syns i bilden jag postade för några dagar sen och jag är nöjd