3 820 607 läst ·
18 067 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Tittade också på det, och det enda jag kom fram till är att E145.2 är äldre och hade 420 l/tim i vattenflöde medans E145.3 är den som gäller nu och har 500 l/tim.Aeroabuser skrev:
Tror faktiskt det är generationsnummer, och inte som på TV till exempel där alla butiker har olika konstiga modellkoder så man inte skall kunna göra en jämförelse.
Idag damp fakturan ner i inkorgen på mailen.
15% på kampanjpriset gällde tydligen. Ja, jag var lite smått orolig för detta faktum.
Straxt över 3000:- för SJL är ju billigt. Men jag klagar inte.
15% på kampanjpriset gällde tydligen. Ja, jag var lite smått orolig för detta faktum.
Straxt över 3000:- för SJL är ju billigt. Men jag klagar inte.
krilleman_215 skrev:Jag har varit och hämtat samma såg och sågbänk son JLyck ovan. Som bonus blev det en dyckert-puffra också. Jag har extremt länge velat på vad jag ska handla för sort men nu behöver jag inte grubbla på det mer.
Med 15% extra rabatt på hela sortimentet hos Beijer under långfredagen så blev priserna:
Bosch GCM 8 SLJ - 3055:-
Bosch GTA 3800 - 1610:-
Paslode FN 1850.1 - 1100:-
[bild]
[bild]
Hämtade hem svarven igår:

Korg med verktyg och diverse skräp, gammal kork från ett fiskenät bl.a.

3-backs chucken som är fabrikstillverkad, men ingen nyckel nånstans.

Verktygen säger made in W. Germany, googlat lite och "Two Cherries" lär har ett bra rykte. Man kan se nån hade betalat 146 mark för en av dom, det är nästan 40 euro i dagens kurs (räknade med inflationen)

Något annat tyskt märke:

Korg med verktyg och diverse skräp, gammal kork från ett fiskenät bl.a.

3-backs chucken som är fabrikstillverkad, men ingen nyckel nånstans.

Verktygen säger made in W. Germany, googlat lite och "Two Cherries" lär har ett bra rykte. Man kan se nån hade betalat 146 mark för en av dom, det är nästan 40 euro i dagens kurs (räknade med inflationen)

Något annat tyskt märke:

Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg