3 820 756 läst ·
18 067 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 8 133 inlägg
Om man googlar Rampamuffen kan man hitta originalen i stål att köpa. Problemet för mig består i att bestämma mig för vad man skall köpa in till sitt rampamuffsortiment. Det blir ju lätt att man fyller varukorgen med en massa godis, och sen hamnar man på 150 EUR, och sen bestämmer man sig för att tänka om osv. Ja, ni har säkert upplevt samma sak själva...
Det blev avsevärt billigare så här än att åka 32 mil för att köpa en påse tilljac skrev:
Känner igen mig i detta.mattiasp skrev:Om man googlar Rampamuffen kan man hitta originalen i stål att köpa. Problemet för mig består i att bestämma mig för vad man skall köpa in till sitt rampamuffsortiment. Det blir ju lätt att man fyller varukorgen med en massa godis, och sen hamnar man på 150 EUR, och sen bestämmer man sig för att tänka om osv. Ja, ni har säkert upplevt samma sak själva...
Jag tänkte lite tvärt om när jag beställde första gången från Kina, att ska grejerna åka så långt är det lika bra att plocka ihop ett rejält paket. Det visade sig att alla pryttlar hamnade i egna paket som anlände här som en utdragen kulsprutesalva.
Verktygstokig
· Halland
· 8 133 inlägg
Oklar ålder, ingen märkning annat än på bordet som har ett ba-72 instansat. Den dekalen som finns kvar är väldigt likt ejcas, och kollar man på lambrs Ejca så ser min ut som en brorsa, min är dock en 20" och hans en 18".Pysslarn skrev:
Alla goda saker är tre som det heter
Grattis! Men det börjar se trångt ut på dina verkstadsbilder...😉Frustrator skrev:Oklar ålder, ingen märkning annat än på bordet som har ett ba-72 instansat. Den dekalen som finns kvar är väldigt likt ejcas, och kollar man på lambrs Ejca så ser min ut som en brorsa, min är dock en 20" och hans en 18".
Alla goda saker är tre som det heter(ja, jag inser att jag inte är helt frisk)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En ny Knipex. Känslan att äga kombinerat med tysk kvalitet och ett upplevt behov modell större gjorde att jag inte kunde motstå att utöka arsenalen. Dessutom passade priset min paroll; -'Jag köper ingenting till fullpris!'.
Nu måste jag bara hitta en billig Knipex-brandad mini-systainer så den kan bo bra!