4 011 118 läst ·
19 062 svar
4011k läst
19,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Förra veckans fynd. En gratis vagn med diverse verktyg i. Bland annat en nästintill oanvänd bosch gst90e. Ibland är Facebook bra 😆
Jula i Linköping erbjöd detta så det fick hamna i korgen, ja förutom målargrejorna som kom från färgaffären, på Jula kostade de hälften!!!
Och en liten arbetslampa. Precis när jag stängde av den insåg jag att ljusstyrkan kunde höja i två steg! Blir att testa när den är laddad. Skönt med ljus på alla väggar samtidigt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och en liten arbetslampa. Precis när jag stängde av den insåg jag att ljusstyrkan kunde höja i två steg! Blir att testa när den är laddad. Skönt med ljus på alla väggar samtidigt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 10 494 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 605 inlägg
Lampan ser intressant ut.FreQa skrev:
Jula i Linköping erbjöd detta så det fick hamna i korgen, ja förutom målargrejorna som kom från färgaffären, på Jula kostade de hälften!!!
[bild]
[bild]
Verktygstokig
· Halland
· 8 405 inlägg
Vi har precis tagit in offert på att bygga om ett gammalt stall till verkstad, så jag kan erbjuda omlokalisering annars 😆 Bara av ren och skär vänlighet och omtänksamhet 😉nanowire skrev:
Den ser intressant ut!
Jag står precis och väger i hur jag ska göra med min hyvelbänk anno 1899 och hela väggen med mina (trä)handverktyg. Dessa bor nu i ett hörn i vad som utvecklats till att vara metallverkstad. Dessutom helt belamrat med allt möjligt så till den grad att den varit oanvändbar i flera år. Inser också att jag inte har bra plats för dem i nya snickarverkstaden. Återstår ev en hybridlösning där bänk&verktyg i ett annat rum, hämta och använda på mftn. Men det kräver stora rokader av annat.
Skämt åsido, måste dock börja leta efter grejer till kommande snickeriet! Perfekt tråd att sukta över..