Förra veckans fynd. En gratis vagn med diverse verktyg i. Bland annat en nästintill oanvänd bosch gst90e. Ibland är Facebook bra 😆

• Verktygsvagn med diverse verktyg inklusive kablar, tänger och en Bosch-verktygslåda, samt flera skruvar och sprayburkar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppen verktygslåda fylld med diverse verktyg, som skruvmejslar, tänger och kablar. Märke Tactix syns på lådan.
    Skapa konto
  • Låda med verktyg som kablar, klämmor och mindre metalldelar, hittad i en gratis vagn.
    Skapa konto
  • En öppen låda med verktyg inklusive en Bosch GST90E sticksåg, ett snöre och andra föremål.
    Skapa konto
  • En låda med verktyg och tillbehör, inklusive skiftnycklar, plastlådor med smådelar och en elektrisk del, del av en verktygsuppsättning.
    Skapa konto
  • Öppen låda med olika verktyg inklusive en grön borste, kablar och ett ventilationsgaller liggandes på botten av en verkstadsvagn.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
ullberg och 16 till
  • Laddar…
Jula i Linköping erbjöd detta så det fick hamna i korgen, ja förutom målargrejorna som kom från färgaffären, på Jula kostade de hälften!!!
Verktyg och tillbehör på golv: måttstock, färgrollers, skruvdragbits, en arbetslampa och en energidryck.
Skapa konto

Och en liten arbetslampa. Precis när jag stängde av den insåg jag att ljusstyrkan kunde höja i två steg! Blir att testa när den är laddad. Skönt med ljus på alla väggar samtidigt
Arbeidslampa lyser opp et rom med uferdige vegger og hvitt takpanel.
Skapa konto

• Gilla
saiter och 6 till
  • Laddar…
Koksmicke Koksmicke skrev:
Förra veckans fynd. En gratis vagn med diverse verktyg i. Bland annat en nästintill oanvänd bosch gst90e. Ibland är Facebook bra 😆
Någon fru (fd?) som sålde sakerna för vad maken sa att han hade betalat för allt? 😉

• Älska
  • Haha
Appendix och 2 till
  • Laddar…
S
R Robert-san01 skrev:
Någon fru (fd?) som sålde sakerna för vad maken sa att han hade betalat för allt? 😉
Skilj dig inte. 😉😂

• Haha
Robert-san01
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Jula i Linköping erbjöd detta så det fick hamna i korgen, ja förutom målargrejorna som kom från färgaffären, på Jula kostade de hälften!!!
[bild]
Och en liten arbetslampa. Precis när jag stängde av den insåg jag att ljusstyrkan kunde höja i två steg! Blir att testa när den är laddad. Skönt med ljus på alla väggar samtidigt
[bild]
Lampan ser intressant ut.

Veckans enda tillskott till verktygslådan, vem tackar nej till en gratis snickarpenna vid valstugorna?😃

• Mörkblå snickarpenna med texten "Sverigedemokraterna" i ljusblått, fotograferad på en vit bakgrund.
  • Gilla
  • Wow
Manhunter och 4 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Lampan ser intressant ut.
Ja jag insåg att den har ett eget batteri så hinner man ladda den kan den ju hänga med överallt! Ne, jag läste inte på kring den!!! Den lyste med 1000 lumen igår, den ska nå 3000 så får se hur mycket kräm det blir!

• Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Veckans enda tillskott till verktygslådan, vem tackar nej till en gratis snickarpenna vid valstugorna?😃
Drar inte den där åt höger när ritar?

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Tule54 och 17 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Jo precis som utlovat, inget smygdragande åt vänster

• Gilla
  • Wow
saiter och 2 till
  • Laddar…
T
B Bitterhetsakademin skrev:
Såå desperat är jag inte....
Då väljer jag nog hellre att rista med en spik eller kniv.

• Gilla
  • Älska
Ducceman och 13 till
  • Laddar…
T Testarn skrev:
Då väljer jag nog hellre att rista med en spik eller kniv.
Du får väl skrapa bort trycket från pennan, annars verkar du ha slagsida åt vänster. En penna som drar åt höger är vad du behöver, då blir resultatet spikrakt.😆

• Haha
  • Wow
Chiippe och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Jag tror säkert den klarar att marschera rakt längs linjalen. Men en annan fråga är om den fungerar på annat än furu och björk, tex mahogny?

• Haha
  • Gilla
Testarn och 7 till
  • Laddar…
S
Den funkar på allt men inte om t.ex mahognyn har besudlat annat träslag...

Men en gratis snickarpenna är alltid en gratis snickarpenna.

T Testarn skrev:
Vill du inte bidra till att försämra deras ekonomi? 😂

• Haha
Testarn
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Den ser intressant ut!
Jag står precis och väger i hur jag ska göra med min hyvelbänk anno 1899 och hela väggen med mina (trä)handverktyg. Dessa bor nu i ett hörn i vad som utvecklats till att vara metallverkstad. Dessutom helt belamrat med allt möjligt så till den grad att den varit oanvändbar i flera år. Inser också att jag inte har bra plats för dem i nya snickarverkstaden. Återstår ev en hybridlösning där bänk&verktyg i ett annat rum, hämta och använda på mftn. Men det kräver stora rokader av annat.
Vi har precis tagit in offert på att bygga om ett gammalt stall till verkstad, så jag kan erbjuda omlokalisering annars 😆 Bara av ren och skär vänlighet och omtänksamhet 😉

Skämt åsido, måste dock börja leta efter grejer till kommande snickeriet! Perfekt tråd att sukta över..

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.