T
Två förpackade FSZ300 Festo-tvingar ligger på ett bord, köpta via Törn till halva priset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Idag hämtade jag ut några FSZ300 som jag köpte via Törn förra veckan för halva normalpriset.

De är lite längre än mina tidigare Festo-tvingar men jag kör dem så här tillsvidare så får jag se om jag kapar dem sen

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Amazon idag. Två kvadratiska LED-lampor på ett arbetsbord, en lampa lyser starkt. Bakgrund med verktyg och en Amazon-förpackning.
Skapa konto

Lyser lika starkt som solen om den ramlar in i ögat, ljusspridningen är 0 grader.
Tur att jag köpte två lampor som aldrig kommer användas...🤔

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Gimp Gimp skrev:
Amazon idag.[bild]
Lyser lika starkt som solen om den ramlar in i ögat, ljusspridningen är 0 grader.
Tur att jag köpte två lampor som aldrig kommer användas...🤔
Kikade på dom där, men jämfört med vissa jag kikat på på t.ex. Temu, så kändes dom där just billiga...så blev inget köp. Skönt att se att jag gjorde rätt val.

Skulle vilja ha något som passar mina Makitabatterier, men som inte är svindyrt. Finns det något privärt?

/Jocce

Jocce81 Jocce81 skrev:
Kikade på dom där, men jämfört med vissa jag kikat på på t.ex. Temu, så kändes dom där just billiga...så blev inget köp. Skönt att se att jag gjorde rätt val.

Skulle vilja ha något som passar mina Makitabatterier, men som inte är svindyrt. Finns det något privärt?

/Jocce
Jag har Makitas stav med LED. Inte orimligt dyr, 700kr. Funkar toppen!

https://www.verktygsvaruhuset.se/product/makita-dml806-arbetslampa-18v-620-lumen

• Gilla
Jocce81
  • Laddar…
En ny hålsåg. Det blir spännande att se om den är värd slantarna.

• En gul hålsåg märkt "PROFIT" ligger på en kartong, redo att testas.
    Skapa konto
  • Gilla
Anderscurl och 2 till
  • Laddar…
Det är den, du kommer inte bli besviken 👍.

• Gilla
Fluxor och 1 till
  • Laddar…
Dom är bra, riktigt bra

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Här trillade det in en ny multisåg med ett gäng blad, som överraskning så fanns det ett kit med för att kunna ansluta till dammsugare, har inte haft det på tidigare maskiner ska blir spännande att se hur det funkar.
Multisåg med blad och dammsugaradapter i en fodrad väska på en mönstrad bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
Blev en liten extra hand, får vi se när behovet dyker upp igen! Har saknat att kunna hålla grejer i skumma vinklar :)

• Gult skruvstäd som håller en skruvmejsel på ett arbetsbord i verkstaden.
    Skapa konto
  • Gilla
boschkenta och 9 till
  • Laddar…
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Blev en liten extra hand, får vi se när behovet dyker upp igen! Har saknat att kunna hålla grejer i skumma vink
Haft min några år, du kommer älska den.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Blev en liten extra hand, får vi se när behovet dyker upp igen! Har saknat att kunna hålla grejer i skumma vinklar :)
Kan det vara en sån som vill hålla fast dammsugarslangen vid min pelarborr? Är den stor nog i käften för det? Pris?

Skruvmejseln behöver omvårdnad!

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Kan det vara en sån som vill hålla fast dammsugarslangen vid min pelarborr? Är den stor nog i käften för det? Pris?
tänkte ett varv till. Skulle inte klämma slangen i gapet, kommer inte bli stabilt. Men gör ett par svep av spikband så backarna får något platt att greppa så kommer det funka perfekt!

Rickard.
Första gången jag är medlen under prime-days så jag kände mig tvungen att skrolla igenom vad som erbjöds. Inte så mycket intressant men ett köp blev det i alla fall, min gamla av 100% kinesium slår ibland bra men oftast inte alls.

Starrett center punch 5" bredvid sin röda förpackning på en träyta.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.