nanowire nanowire skrev:
13 92 200 med fjĂ€der👌
[bild][bild]

Din Lindström ser fantastisk ut!
Lyxmodell!đŸ€ 
 
Det handlar mycket om skaltÀnger nu. Denna Knipex Àr fantastisk!
 
  • Knipex skaltĂ„ng med röda och svarta handtag och logotyp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Jonas Persson och 3 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Den Àr som sagt GRYM!
(Men se till att inte anvÀnda den som avbitare till annat Àn kabel..den blir slö/skadad fort dÄ...)


/Jocce
Ingen risk, mina elektrikerverktyg Ă€r heliga för sitt Ă€ndamĂ„l 😀.
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Det handlar mycket om skaltÀnger nu. Denna Knipex Àr fantastisk!
Jag har samma modell fast Jokari. Top notch nÀr jag sitter vid arbetsbÀnken. PÄ fötterna kör jag mest ErgoStrip:

Röd och blÄ avbitare av mÀrket KNIPEX för att skala kablar, ligger pÄ en vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
cotillion och 2 till
  • Laddar…
Jag har Jokari tÄngen hemma och Knipex tÄngen i jobbet och Jokarin tycker jag Àr överlÀgsen
 
  • Gilla
Putte G...
  • Laddar…
Kom lite godis som bestÀlldes 20231231 strax innan midnatt av skattetekniska skÀl. Fördröjningen berodde pÄ att Festool tydligen fÄtt 10ggr fler bestÀllningar pÄ in-ear-lurarna Àn vad de rÀknat med...
 
  • Stapel med nya Festool verktygslĂ„dor och in-ear-lurar, placerade pĂ„ en stĂ€dmaskin mot blommig tapetbakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Erik_SL och 10 till
  • Laddar…
Oj, risig bild ser jag nu. Men det Àr alltsÄ en Domino 500, en Domino sortimentslÄda, en CTL 36 E AC och ett par GHS 25 hörselskydd/BT-lurar. Nu ska jag stuva undan innan frun kommer hem.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Norrtull och 6 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Kom lite godis som bestÀlldes 20231231 strax innan midnatt av skattetekniska skÀl. Fördröjningen berodde pÄ att Festool tydligen fÄtt 10ggr fler bestÀllningar pÄ in-ear-lurarna Àn vad de rÀknat med...
Min avundsjuka Àr lika grön som detaljerna pÄ grejerna
 
  • Haha
jonmo
  • Laddar…
richardtenggren
jonmo jonmo skrev:
Oj, risig bild ser jag nu. Men det Àr alltsÄ en Domino 500, en Domino sortimentslÄda, en CTL 36 E AC och ett par GHS 25 hörselskydd/BT-lurar. Nu ska jag stuva undan innan frun kommer hem.
Fina saker!
Ingen BT-modul till dammsugaren? :)
Har samma uppsĂ€ttning (förutom hörselskydden dĂ„) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid stĂ€dning dĂ„ jag inte har nĂ„gon fancy HKC Ă€nnu 😀
AnvÀnder sÀllan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla ocksÄ, men bara testat för att
 
En liten vinkel bestÀlldes sÄ fort jag tappat bort den gamla, dÄ jag inte kan vara utan en i benfickan. Lite som första förbandet i lumpen (vilket jag har insett den senaste veckan vore ett smartare val). Japp, den gamla hittades strax innan den nya levererades.
Ny vinkel i röd förvaringsform passar snickare, gedigen och stabil konstruktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


SÄ kom dÄ Àntligen fingerrÀddaren. Jag har bara packat upp och klÀmt, men den kÀnns verkligen gedigen och stabil. Jag lovar att montera den innan jag sÄgar nÀsta gÄng.
Nya vinkeln för verktyg fotograferad ovanifrÄn pÄ ett trÀbord, oskarp text och varningsetikett syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire och 9 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Fina saker!
Ingen BT-modul till dammsugaren? :)
Har samma uppsĂ€ttning (förutom hörselskydden dĂ„) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid stĂ€dning dĂ„ jag inte har nĂ„gon fancy HKC Ă€nnu 😀
AnvÀnder sÀllan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla ocksÄ, men bara testat för att
Har ju en hkc men den Àr primÀrt ett utomhus verktyg tycker jag, sÀllan dammsugare pÄ den. Men nej, fÄr vÀl planera in den i Ärens inköp!
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
jonmo jonmo skrev:
Har ju en hkc men den Àr primÀrt ett utomhus verktyg tycker jag, sÀllan dammsugare pÄ den. Men nej, fÄr vÀl planera in den i Ärens inköp!
Jag tĂ€nkte pĂ„ TSC inser jag đŸ€“
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
En "3 rÀfflad ansiktsskÀrare" (gissa vem som hade den fina översÀttningen) tvingade mig att kolla om det fanns metriska spÀnnhylsor i lager dÄ jag misslyckats med att köpa de i nÄgot Är...
Överraskningen var total nĂ€r Rutlands körde kampanj pĂ„ komplett set!
 
  • Verktyg och metriska spĂ€nnhylsor pĂ„ en perforerad metallplatta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
vanpire och 3 till
  • Laddar…
Purre
useless useless skrev:
Ni som skalar sÄ mycket kanske skulle satsa pÄ en skalmaskin?

[lÀnk]
Finns skalmaskiner för kabel men prislapparna pÄ runt ~40' gör vÀl att det inte Àr sÄ ekonomiskt mÄnga gÄnger. Alternativt ~100' för en maskin som bÄde skalar och pressar Àndhylsor.
 
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.