3 945 267 lĂ€st ·
18 619 svar
3945k lÀst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Ni som skalar sÄ mycket kanske skulle satsa pÄ en skalmaskin?
https://www.bananaprocess.com/single-inlet-green-banana-peeling-machine/
https://www.bananaprocess.com/single-inlet-green-banana-peeling-machine/
Kom lite godis som bestÀlldes 20231231 strax innan midnatt av skattetekniska skÀl. Fördröjningen berodde pÄ att Festool tydligen fÄtt 10ggr fler bestÀllningar pÄ in-ear-lurarna Àn vad de rÀknat med...
Oj, risig bild ser jag nu. Men det Àr alltsÄ en Domino 500, en Domino sortimentslÄda, en CTL 36 E AC och ett par GHS 25 hörselskydd/BT-lurar. Nu ska jag stuva undan innan frun kommer hem.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlĂ€gg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlÀgg
Fina saker!jonmo skrev:
Ingen BT-modul till dammsugaren?
Har samma uppsĂ€ttning (förutom hörselskydden dĂ„) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid stĂ€dning dĂ„ jag inte har nĂ„gon fancy HKC Ă€nnu đ
AnvÀnder sÀllan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla ocksÄ, men bara testat för att
En liten vinkel bestÀlldes sÄ fort jag tappat bort den gamla, dÄ jag inte kan vara utan en i benfickan. Lite som första förbandet i lumpen (vilket jag har insett den senaste veckan vore ett smartare val). Japp, den gamla hittades strax innan den nya levererades.
SÄ kom dÄ Àntligen fingerrÀddaren. Jag har bara packat upp och klÀmt, men den kÀnns verkligen gedigen och stabil. Jag lovar att montera den innan jag sÄgar nÀsta gÄng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
SÄ kom dÄ Àntligen fingerrÀddaren. Jag har bara packat upp och klÀmt, men den kÀnns verkligen gedigen och stabil. Jag lovar att montera den innan jag sÄgar nÀsta gÄng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har ju en hkc men den Àr primÀrt ett utomhus verktyg tycker jag, sÀllan dammsugare pÄ den. Men nej, fÄr vÀl planera in den i Ärens inköp!richardtenggren skrev:
Fina saker!
Ingen BT-modul till dammsugaren?
Har samma uppsĂ€ttning (förutom hörselskydden dĂ„) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid stĂ€dning dĂ„ jag inte har nĂ„gon fancy HKC Ă€nnu đ
AnvÀnder sÀllan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla ocksÄ, men bara testat för att
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlĂ€gg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlÀgg
Verktygstokig
· Norrbotten
· 891 inlĂ€gg
En "3 rÀfflad ansiktsskÀrare" (gissa vem som hade den fina översÀttningen) tvingade mig att kolla om det fanns metriska spÀnnhylsor i lager dÄ jag misslyckats med att köpa de i nÄgot Är...
Ăverraskningen var total nĂ€r Rutlands körde kampanj pĂ„ komplett set!
Ăverraskningen var total nĂ€r Rutlands körde kampanj pĂ„ komplett set!