M_J_E #16 Medlem · Stockholms län · 79 inlägg 23 apr 2013 14:21 M_J_E Medlem Stockholms län 79 inlägg 23 apr 2013 14:21 #16 KnockOnWood skrev: Mycke_nu, bra att du klarade dig! Kom ihåg i fortsättningen: Alltid en hand i fickan vid elarbete Jag brukar köra båda händerna i fickorna och låta nån annan göra jobbet...
KnockOnWood skrev: Mycke_nu, bra att du klarade dig! Kom ihåg i fortsättningen: Alltid en hand i fickan vid elarbete Jag brukar köra båda händerna i fickorna och låta nån annan göra jobbet...
Patrick E #17 Medlem · Stockholm · 1 973 inlägg 23 apr 2013 16:50 Patrick E Medlem Stockholm 1 973 inlägg 23 apr 2013 16:50 #17 mycke_nu skrev: Jag meggar alltid Hustruns auktionsfynd, och den här lampan var helt OK vid det tillfället. :| Fast så här i efterhand kan man väl konstatera den där brytaren har passerat bäst-föredatum för länge sedan.
mycke_nu skrev: Jag meggar alltid Hustruns auktionsfynd, och den här lampan var helt OK vid det tillfället. :| Fast så här i efterhand kan man väl konstatera den där brytaren har passerat bäst-föredatum för länge sedan.