K Krypstocken #16 Medlem · Mölndal · 627 inlägg 5 feb 2021 09:40 Krypstocken Medlem Mölndal 627 inlägg 5 feb 2021 09:40 #16 Ja jag får väl skapa en rutin som säger ”grytprogram” på torsdagar eller liknande.
L Lutte #17 Medlem · Norrbotten · 3 373 inlägg 5 feb 2021 09:50 Lutte Medlem Norrbotten 3 373 inlägg 5 feb 2021 09:50 #17 Vi diskar alltid på grytprogrammet, då blir det rent och har aldrig haft en maskin som blir snuskig invändigt. Vi skrapar bara av tallrikarna innan dom ställs in.
Vi diskar alltid på grytprogrammet, då blir det rent och har aldrig haft en maskin som blir snuskig invändigt. Vi skrapar bara av tallrikarna innan dom ställs in.