Ja jag får väl skapa en rutin som säger ”grytprogram” på torsdagar eller liknande.
:-)
 
Vi diskar alltid på grytprogrammet, då blir det rent och har aldrig haft en maskin som blir snuskig invändigt.

Vi skrapar bara av tallrikarna innan dom ställs in.
 
  • Gilla
Krypstocken
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.