Har ett ruskigt jobbigt läge med min cylinda ibu 86.

Körde en pyrolys på den. Efter det är den hel död:( någon som vet om de sitter säkring inuti?
Å sen moment 22
Då luckan är låst pga säkerhetsskäl, så kan jag inte plocka ur den ur skåpet, då jag inte kommer åt skruvarna för lucka :(

Några tips eller tankar
 
Det är inte säkringen i centralen som gått?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Det är inte säkringen i centralen som gått?
  • Ne hade elektriker här tidigare idag, å kolla allt sånt så ström finns
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.