Hej
Har en diskmaskin Cylinda DM55 som fått spelet litegrann. Den tar in för lite vatten i början. Tar bara in minimalt och låter konstigt vid första sköljning. Vidare funkar inte displayen som den ska. Ibland står det "End" när den är klar, ibland ingenting. Är det någon som haft samma problem eller vet vad felet kan vara? Kanske nåt programfel el dyl?