Tvättmaskinen som följde med huset har börjat krångla. det är en Cylinda, 210 tror jag.
Vad som händer är att när man ståller in ett program och startar maskinen så går programvredet bara runt på 10 sek till stopp och ingen tvättning går alltså igång.
Ngn som kan ha en kvalificerad gissning vad som kan vara fel?
Lönt att laga?