Överväger att sätta snörasskydd/snöglidskydd på hela garaget då det kommer ner både där vi har gångar och snöförvaring i ganska stor mån. Funderar om någon använt cwl-kroken istället för traditionella snörasskydd och kan dela med sig av bilder hur det ser ut och hur ni satt placeringen? Priset är ungefär hälften jämfört med riktiga men känns samtidigt överkurs att sätta såna runt hela