Status
Inte öppen för fler kommentarer.
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Men John Campbell blev framgångsrik för han aldrig slarvar med fakta?
Du tror inte att det är bra med ansiktsmask i detta sammanhang?

Om du driver en youtube kanal av den typen som han gör så får det inte så många prenumeranter som han har om du slarvar med fakta.

Vem tittar på en gubbe som pratar medicin och som inte kan sin sak?

useless useless skrev:
Han slarvar inte med fakta, men har 'glömt bort' vilken utbildning han har?
Jag visste inte vilken utbildning han har innan du upplyste mig. Och jag vet inte hur pålitlig du är som källa. Men varför spelar det någon roll att han är sjuksköterska?

• Gilla
Ulltand och 1 till
  • Laddar…
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
Miljarder människor... man kan t.o.m inneha världens mäktigaste ämbete :crysmile:

• Haha
  • Gilla
Fairlane och 8 till
  • Laddar…
A Abies koreana skrev:
Miljarder människor... man kan t.o.m inneha världens mäktigaste ämbete :crysmile:
Ni som ifrågasätter, och hånar min källa vad håller ni på med?

Ni tror inte på att det är bra med ansiktsmask om man vill bekämpa covid19 eller vadå?

• Gilla
Ulltand
  • Laddar…
optimum
T tanaris skrev:
Nu missar du poängen (igen). Det har ingenting med vad du klipper ut att göra utan var du klipper det ifrån. Om det finns en källa, varför över huvud taget klistra in Aftonbladets (van-)tolkning av den istället gör att göra en egen och länka till källan?
Så tycker du och jag tycker jag gör som jag vill. Blir bra så.

Och du får tycka vad du vill om Aftonbladet. Vi lever i ett fritt land.

Om du driver en youtube kanal av den typen som han gör så får det inte så många prenumeranter som han har om du slarvar med fakta.
Men statsepidemiolog kan man bli om man slarvar med fakta?

[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Men statsepidemiolog kan man bli om man slarvar med fakta?
Jag tror att Tegnell är politiskt styrd.

• Gilla
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
J
Du tror inte att det är bra med ansiktsmask i detta sammanhang?

Berts följare?

• Gilla
Hellacopter
  • Laddar…
Jag ifrågasatte din slutsats, inget annat. Idag är det snare en merit att ifrågasätta vetenskapliga fakta, hur kan du ha missat det?

• Gilla
Kurtivan och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000
D djac skrev:
Ja för visst måste det vara sant om det kommer som nyhet från Kinas regim..
Ungefär som information från Sverige, eller viket annat land som helst.
Det är inte helt omöjlig att kineserna kännt till viruset under flera år och därför haft god tid på sig att ta fram ett vaccin. Att testandet görs på militär, har nog att göra med att de inte kan säga nej till testerna, när de beodras till det.

Staffan

• Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
J
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Man tackar:giggle:.
Denna tråd rasar ju fram som en lavin, så jag missar en del. Men jag har inte läst något du eller Jocke skrivit som är värre än Birgits förolämpningar och de får vara kvar. Så hav förtröstan.

Staffan

P.s.
Pm:ar dig mitt kontonummer för kontant uppskattning.
Ja det är möjligt att jag läste inlägget om att det var akut läge i samhället och att åtgärder behövdes omedelbart, som fan läser bibeln, och det kanske man inte behövde tolka som jag gjorde. Eller så var det snyggt maskerat, men ska släppa det nu. Kanske någon kan rekommendera ett bra alkolås till mobilen? Gärna ett som funkar bra ihop med Cote de Rhone... :cool:
Hoppas också på ett bra klimat i tråden.

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Jag hånar inte Campbell, men det är viktigt att vara källkritisk i alla lägen. Bara för att någon har många följare på Youtube betyder det inte att allt man säger är sant eller vetenskapligt underbyggt. En absolut majoritet av hans följare saknar kompetensen att själva avgöra om det han säger är sant eller inte, men de flesta klarar av att dubbelkolla information innan man litar på den.

Därmed inte sagt att Campell sprider lögner - Det allra mesta han säger stämmer nog även om en del saker är lite vinklade (precis som all information).

• Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000
J Jocke Best skrev:
Ja det är möjligt att jag läste inlägget om att det var akut läge i samhället och att åtgärder behövdes omedelbart, som fan läser bibeln, och det kanske man inte behövde tolka som jag gjorde. Eller så var det snyggt maskerat, men ska släppa det nu. Kanske någon kan rekommendera ett bra alkolås till mobilen? Gärna ett som funkar bra ihop med Cote de Rhone... :cool:
Hoppas också på ett bra klimat i tråden.
Mitt alkolås har jag satt i "inverterat läge", vilket betyder att jag stängs ute från byggahus vid en promillehalt under 0,8.

Staffan

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Fairlane och 6 till
  • Laddar…
Jag utgår från att vad doktor John Campbell säger är sant han skulle aldrig bli så framgångsrik som han är om han slarvade med fakta.
Applicerar du det argumentet på Donald Trump med? :rofl:

• Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.