2 356 406 läst ·
32 467 svar
2356k läst
32,5k svar
Coronavirus
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Du tror inte att det är bra med ansiktsmask i detta sammanhang?[SKPG]Zamora skrev:
Om du driver en youtube kanal av den typen som han gör så får det inte så många prenumeranter som han har om du slarvar med fakta.
Vem tittar på en gubbe som pratar medicin och som inte kan sin sak?
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Så tycker du och jag tycker jag gör som jag vill. Blir bra så.T tanaris skrev:
Och du får tycka vad du vill om Aftonbladet. Vi lever i ett fritt land.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 283 inlägg
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Berts följare?Hyltran från Veglemyren skrev:
Ungefär som information från Sverige, eller viket annat land som helst.D djac skrev:
Det är inte helt omöjlig att kineserna kännt till viruset under flera år och därför haft god tid på sig att ta fram ett vaccin. Att testandet görs på militär, har nog att göra med att de inte kan säga nej till testerna, när de beodras till det.
Staffan
Ja det är möjligt att jag läste inlägget om att det var akut läge i samhället och att åtgärder behövdes omedelbart, som fan läser bibeln, och det kanske man inte behövde tolka som jag gjorde. Eller så var det snyggt maskerat, men ska släppa det nu. Kanske någon kan rekommendera ett bra alkolås till mobilen? Gärna ett som funkar bra ihop med Cote de Rhone...Staffan2000 skrev:
Hoppas också på ett bra klimat i tråden.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 283 inlägg
https://sv.wikipedia.org/wiki/StatsepidemiologHyltran från Veglemyren skrev:
Jag hånar inte Campbell, men det är viktigt att vara källkritisk i alla lägen. Bara för att någon har många följare på Youtube betyder det inte att allt man säger är sant eller vetenskapligt underbyggt. En absolut majoritet av hans följare saknar kompetensen att själva avgöra om det han säger är sant eller inte, men de flesta klarar av att dubbelkolla information innan man litar på den.Hyltran från Veglemyren skrev:
Därmed inte sagt att Campell sprider lögner - Det allra mesta han säger stämmer nog även om en del saker är lite vinklade (precis som all information).
Mitt alkolås har jag satt i "inverterat läge", vilket betyder att jag stängs ute från byggahus vid en promillehalt under 0,8.J Jocke Best skrev:Ja det är möjligt att jag läste inlägget om att det var akut läge i samhället och att åtgärder behövdes omedelbart, som fan läser bibeln, och det kanske man inte behövde tolka som jag gjorde. Eller så var det snyggt maskerat, men ska släppa det nu. Kanske någon kan rekommendera ett bra alkolås till mobilen? Gärna ett som funkar bra ihop med Cote de Rhone...
Hoppas också på ett bra klimat i tråden.
Staffan
Redigerat: