Status
Inte öppen för fler kommentarer.
B b8q skrev:
Det handlar snarare om att Sverige ÖKAT sin testning de senaste veckorna. Nu kan ju alla få testa sig, inte bara vårdpersonal, har du missat det? Det är i huvudsak därför antal smittade gått upp i Sverige - men visst beror det också på korkade studentfester och att folk börjar släppa på sin vaksamhet.
Nej.privata företag testar inte Sverige som land.

BirgitS
N Nybergzzz skrev:
Haha sluta sprida fake News att sverige testar mest av alla när det är tvärtom.

Din underbara regering med svetsarn och ann Linde har skämmt ut Sverige tillräckligt.
Jag har aldrig skrivit att Sverige tester mest av alla. Sluta upp med ljuga.

Men du påstod just att Sverige testar minst av alla så fram med beviset för det. Eller var det också en lögn?

En regering är alltid alla medborgares regering.

MultiMan
tusenett skrev:
Ja, det är det verkligen. Tyvärr även för alla andra i Sverige också.

Vi lär nog se en del länder som börjar mörka siffror och dra ner på testningen för att undvika att hamna på den listan. Belgien som i princip överrapporterat antalet döda i Covid-19 funderar nog på hur smart det var och kanske inte kommer göra det nästa gång. Ärlighet varar nog inte längst.:cry:
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Man undrar ju lite hur de tänkte på WHO, de är ju under attack från vår orangea vän på andra sidan pölen också.... (å andra sidan, är det tillräckligt många ex-sovjetstater på listan kanske han får lite vatten på sin omvalskvarn och fortsätter betala medlemsavgiften...)
Härlig syn på öppenhet ni har och andra europeiska grannars moral. Allt som inte passar kan alltid mörkas eller så har det som presenteras alltid en dold agenda.

Fullt förståeligt tankesätt egentligen med tanke på hur svenska myndigheter skött den svenska pandemin. Det politiska tankekapitalet går dessutom långt tillbaka.

BirgitS BirgitS skrev:

Men du påstod just att Sverige testar minst av alla så fram med beviset för det. Eller var det också en lögn?

Ja för det är privata företag som tagit tag i att testa hahahaha

N Nybergzzz skrev:
Haha sluta sprida fake News att sverige testar mest av alla när det är tvärtom.
Säger du som påstår att döda återuppstår?

useless useless skrev:
Säger du som påstår att döda återuppstår?
Troll

BirgitS
N Nybergzzz skrev:
Tkr du att sverige har klarat sig bättre ekonomiskt?
Vill gärna se länk på din källa.
Goddag yxskaft!
Jag skrev inget om hur Sverige har klarat sig ekonomiskt i det inlägg du citerade.

BirgitS BirgitS skrev:
Goddag yxskaft!
Jag skrev inget om hur Sverige har klarat sig ekonomiskt i det inlägg du citerade.
Moderator kan väl granska dina inlägg t mig som personliga påhopp.

BirgitS
N Nybergzzz skrev:
Nej.privata företag testar inte Sverige som land.
Vad menar du?

Redigerat:
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Kan samtliga kliva upp ur sandlådan tack. Så less på att försöka följa en tråd som skulle kunna vara informativ och intressant där olika åsikter kan luftas. Men som spammas sönder av totalt infantila oneliners som sen andra väljer att hugga på. Till slut behöver läsaren filtrera ut fem sidor med mundiarré för att hitta intelligenta inlägg.

• Gilla
linneac och 22 till
  • Laddar…
BirgitS
N Nybergzzz skrev:
Ja för det är privata företag som tagit tag i att testa hahahaha
På vilket sätt är det ett svar till följande inlägg?
BirgitS BirgitS skrev:

Är det roligt att svara med obegripliga inlägg på något som inte har en tillstymmelse till samband med vad du skriver?
Det är nog inte många som håller med dig i så fall.

• Gilla
Anonymiserad 168520 och 1 till
  • Laddar…
WHO feltolkar data om att smittspridningen ökar i Sverige.

Så är det sannolikt inte men jag tror det bottnar i att ingen kan föreställa sig att Sverige inte kommit igång ordenligt med testerna ännu.

BirgitS
N Nybergzzz skrev:
Moderator kan väl granska dina inlägg t mig som personliga påhopp.
Jag hoppas att du rapporterar inlägg som du anser är personliga påhopp.

BirgitS BirgitS skrev:
Vad menar du?
Ja att privata företag har tagit tag i textningen.sveriges regering har ej ökat testningen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.