1 265 854 läst ·
5 480 svar
1266k läst
5,5k svar
Coola arkitektritade hus till salu
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu...agen-8/?utm_source=hemnet&utm_medium=referral
Lite udda. Rätt coolt.
bilderna är förresten skickligt tagna för att medvetet inte få med utsikten. På andra sidan vägen (riksväg 90, väl trafikerad) ligger en av våra större pappersmassafabriker. Från herrgården tittar man rakt in i flisanläggningen och flishögarna. Annars hade man haft fin utsikt över ångermanälven. Fast fabriken är nog hela anledningen till att det byggdes en herrgård där till att börja medE erimos skrev:
Det hör ju byggnadstypen till ändå. Men man anar att det kanske inte blir någons sommarstuga. Jaha hoppa någon kan driva nån slags verksamhet i huset så att det kan underhållas.S Stuff skrev:bilderna är förresten skickligt tagna för att medvetet inte få med utsikten. På andra sidan vägen (riksväg 90, väl trafikerad) ligger en av våra större pappersmassafabriker. Från herrgården tittar man rakt in i flisanläggningen och flishögarna. Annars hade man haft fin utsikt över ångermanälven. Fast fabriken är nog hela anledningen till att det byggdes en herrgård där till att börja med

Jag älskar fyrkantiga former!
Men former är ju heller aldrig fel.
https://www.husmanhagberg.se/objekt/annons/OBJ14823_1906058873/?utm_source=hemnet&utm_medium=hemnet

https://ekenstam.com/till-salu/1-fa...mpaign=till-salu&utm_content=edsviksvagen-66b
Väldigt välplanerat, men jag hade nog valt stenfasad och annat ballkongräcke.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 915 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 915 inlägg
Här har man inte sparat in på något
https://www.skeppsholmen.se/objekt/drakskeppsvagen-19-taby-viggbyholm/
https://www.skeppsholmen.se/objekt/drakskeppsvagen-19-taby-viggbyholm/
