Arkitekten måste vara stolt över wc-installationen i garaget, blev elegant. Roligt när frugan öppnar porten med bilen full av gäster när man sitter där. Toalett installerad i ett garage med öppen garageport och synliga föremål som cyklar och verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SC Aero och 4 till
  • Laddar…
Det måste vara den sämsta planlösningen för tex en familj. Passar perfekt som studentbostäder men liiite dyrt för dom. Undra vad ägaren har rökt under byggtiden, det vill jag inte ha!
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Scout Scout skrev:
Har man inte råd (eller inte vill) köpa en stair climber kan man ju slå till med hus i Tyresö...
Har man en dålig dag kan man ju alltid ta hissen :p
[bild]
Utsikten från takterrassen är ju inte så pjåkig !!
[länk]
Är bara jag som tycker insidan inte lever upp till utsidan
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Hellre en toastol för mycket, tycker ni är kinkiga
 
  • Gilla
Damon F
  • Laddar…
OK... har det varit i tråden tidigare så ber jag om ursäkt men det här huset skulle jag verkligen vilja ha !:love:
Moderna träbeklädda fasader på ett arkitektritat hus med stora fönster omgivet av träd och stenar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ypperligt rum för att spela sten, sax, påse...
Modernt vardagsrum med naturligt klippblock integrerat i inredningen, träsäten och stora fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Och perfekt matbord att jobba vid... eller drömma sig bort :thinking:
Rustikt matbord och stolar i ett ljust rum med stora fönster och utsikt över skog och sjö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://bostad.skandiamaklarna.se/t...urce=hemnet&utm_medium=referral#object-images
 
  • Gilla
  • Älska
HOBBY ARCHITECT och 4 till
  • Laddar…
Jag är verkligen svag för strama, moderna hus insmugna i naturen på ett sätt som skapar en snygg kontrast mellan det konstruerade och naturliga. Men en sak förstår jag inte. Varför bygger man utan förrådsyta? Var har man vinterdäcken och röjsågen liksom?
 
S Staffannorling skrev:
Jag är verkligen svag för strama, moderna hus insmugna i naturen på ett sätt som skapar en snygg kontrast mellan det konstruerade och naturliga. Men en sak förstår jag inte. Varför bygger man utan förrådsyta? Var har man vinterdäcken och röjsågen liksom?
Sånt gör inte folk med hus för de pengarna :thinking:
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Sånt gör inte folk med hus för de pengarna :thinking:
Något intresse som kräver lite grovförvaring är väl inte orimligt? Tycker det saknas i många av de byggen man ser på t.ex. husdrömmar.
Just detta hus känns nästan som att det är byggt som ett fritidsboende, eller för representation. Hade man varit pissrik och året-runt-boende så hade man kanske kunnat unna sig lyxen att sätta sig i en varm bil under de kalla månaderna.
 
Är det inte billigt för ett sådant hus med dem utan, tomten och läget?

Prylarna får tyvärr som vanligt stå i en friggebod.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Vad tycker ni om det här? Känns väldigt tyskt. Men förstår mig inte på planlösningen riktigt… [länk]
Inredningen då? Om man kan kalla det för inredning! Det behövs göras en utredning på ägarna tycker jag…
 
HOBBY ARCHITECT
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Inredningen då? Om man kan kalla det för inredning! Det behövs göras en utredning på ägarna tycker jag…
Ja, värre kök får man leta efter. :sick::rofl:
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Vad tycker ni om det här? Känns väldigt tyskt. Men förstår mig inte på planlösningen riktigt… [länk]
Kul exempel på när folk med för mycket pengar låter en arkitekt gå loss totalt :D. På nåt konstigt sätt gillar jag det.
 
  • Gilla
Scout
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Kvinna i förgrunden med en klassisk röd stuga i bakgrunden belägen på klippor under solig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Någon som vet nåt om den här ascoola stugan som är med i Snabba cash?
Fast den borde inte gå upp i golvet sådär konstigt på den vita sidan.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.