Byggahus.se

Coola arkitektritade hus till salu

1. R
    Lösvirkesbyggare · Nivå 12
  2. B
    Allvetare · Nivå 14
  3. B
    Medlem Nivå 7
    • Laddar…
  4. B
    Medlem Nivå 3
    Planlösningen är inte så konstig med tanke på att bottenvåningen fungerat som B&B: http://farbrormelkers.com/

Det är verkligen ett jättefint hus. Har haft förmånen att besöka det. Känslan i rummen är mycket varmare än vad mäklarbilderna förmedlar.

5. M
    Medlem Nivå 7
  6. Anna_H
    Husägare · Nivå 19
    Prydligt, men jag tycker sovavdelningen ser "ihopklämd" ut, badrummet väldigt litet, tvättstugan ligger väldigt avskilt från det som ska tvättas (det kommer ju från sovrummen) och så finns det inget som helst kök, bara en "pentryvägg". Hade varit helt okej som fjällstuga, då är det ju blöta skidkläder i tvättstugan och samvaro på ett helt annat sätt än i vardagslivet.

7. B
    Medlem Nivå 5
    • Laddar…
  8. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
    Fint hus, ja.

Men jag är förvånad över de stora glasytorna, från golv till tak.
    När man ändå inte ser något annat än det egna förrådet och grannhusens gavlar.

9. Marlen Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
    Då vill jag påminna om vad den här tråden handlar om och citerar TS inlägg här ovan.

Jag har rensat i tråden. Vill du tipsa om en annan typ av hus eller småsnacka, så rekommenderar jag att du startar en egen tråd för det. Här håller vi oss till ämnet Coola hus till salu så som TS menade.

10. J
    Hobbysnickare · Nivå 14
    Folk har dålig smak, vitt är ingen färg :(

11. M
    Medlem Nivå 2
    Det stämmer, det är en kulör.

12. Suhagg
    Medlem Nivå 13
  13. P
    Medlem Nivå 3
    Härlig träfasad sen blev det bara 90-talet all over.

• Laddar…
  14. Immobil
    Medlem · Nivå 16
  15. K
    Husägare · Nivå 13
    • Laddar…