Jag skulle inte acceptera att jag fick huka mig när jag går ner i badkaret om jag hade betalat 24 "megakronor" för lägenheten. För det priset skall ALLT vara perfekt och inte bara adressen.......
 
Akahigi
Finns som bekant tre saker som är viktiga vid köp av lägenhet; läget, läget och läget ;)
 
Akahigi
Östlund skrev:
Mycket prylar överallt [länk]
Interesting... :S
 
Fin hållare till elvispen 😜😜😜
 
Ja jo, mycket prylar men på något vis tycker jag ändå att det är mindre plottrigt än många andra hus jag sett. Kanske är för att de flesta prydnadsföremålen går i samma färgskala eller nåt sånt. Sen blev jag lite småkär i köket. :) Inte för att jag skulle vilja ha det så själv men jag blev på bra humör av att titta på det.
Elvisphållaren såg jag inte ens första gången, bra spanat där ompalompa!
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
Det var verkligen inte mängden prylar som slog mig utan snarare att jag vill se denna tidskapsel IRL!

Superhäftigt trots att jag inte skulle lämna en kvadratcentimeter orörd om jag var köpare. (och av den anledningen skulle jag aldrig kunna köpa det där - det skulle skära för hårt i hjärtat att modernisera något så välhållet)
 
Herr_JT skrev:
Från Kronkalle:
[länk]

Visst behov av renovering föreligger...
Ser ut att behövas endast ett verktyg för den renoveringen. En telefon. För att ringa brandkåren. . Övningsobjekt. .. ;-)
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
Jag tycker hela huset är riktigt sött på något vis.
 
Det där med toadörrar kommer man snabbt ifrån om man tränar lite...
 
oobum skrev:
Detta hus är inte coolt, det är mest bara... konstigt?

[länk]
Vet inte riktigt ens var jag skall börja... Men min favorit är nog ändå de tre toaletterna/duscharna utan väggar? Alltså, öppen planlösning i alla ära men badrummen???
 
  • Gilla
engs
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.