Jo den har varit uppe förrut :)
 
riktigt fint.......
 
Den har till och med vart med i en Hollywood-rulle..
 
frohike skrev:
Den har till och med vart med i en Hollywood-rulle..
Hoppas det inte var i en SAW film, den skulle bli lite meningslös då. :cool:
 
Nää.. Inte SAW :D.. Det var i rullen "Arthur"
 
skalman1 skrev:
Hoppas det inte var i en SAW film, den skulle bli lite meningslös då. :cool:
:wow:d^_^b:wow:
 
Hoppsan, och det där visade att uppfinnaren verkligen tror på sin uppfinning.

Visst, det kostar nog en hel del det där, men vad är ett finger värt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.