12 609 läst ·
19 svar
13k läst
19 svar
Contura 26T Hög beställd!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Bild kommer någon annan dag, har jobbat 15 timmar idag, tur sambon är hemma och kan slänga i lite under dagen 
Gjorde upp en brasa då jag for på morgonen och sambon slängde i lite fram till lunch och nu kl 20:00 gjorde jag upp en ny
Efter att ha tittat på EONs hemsida kan jag se att vi halverat förbrukningen...jag är nöjd
Gjorde upp en brasa då jag for på morgonen och sambon slängde i lite fram till lunch och nu kl 20:00 gjorde jag upp en ny
Efter att ha tittat på EONs hemsida kan jag se att vi halverat förbrukningen...jag är nöjd
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det tråkiga med moderna kaminer med friskluftintag och täta luckor är att det luktar aldrig så där gott av brinnande björkved som man minns från förr. (Men det var kanske inte så nyttigt.) Det är knappt att man ens hör att det knastrar längre. Tur att de har glasluckor i alla fall.
Men det blir varmt, och det är ju det viktigaste
Men det blir varmt, och det är ju det viktigaste
Klicka här för att svara


