Hej,
Min fru har nåtts av ett rykte att vår fasad skulle innehålla asbest. Det är en Coloroc fusktegelfasad från 70-talet någon gång. Kan det ligga nånting i detta?
Jag vet att det är ofarligt så länge det hänger där och man inte sågar i det osv, men min fru blir orolig, så det vore bra att kunna avfärda det om någon vet hur det ligger till.