8 278 läst ·
4 svar
8k läst
4 svar
Clas Ohlson gipsskruvdragare
Är det någon idé att köpa en gipsskruvdragare på Clas Ohlson á 398:- ? Livslängden är väl inte det viktigaste, bara den fungerar i några veckor under en renovering. Men frågan är väl själva funktionen. Någon som provat? Duger den att arbeta med?
Clas Ohlson - Gipsskruvdragare Co/Tech Skruvdragare handla beställ postorder
/Q
Clas Ohlson - Gipsskruvdragare Co/Tech Skruvdragare handla beställ postorder
/Q
Har för mig att det finns en till bandade skruv att köpa hos Jula.
Skulle nog satsa på den istället.
Harald Nyborg hade drive på en nästan likadan i juni 2007.
198,- skulle den kosta - fast för långt bort för mig. 23 mil att åka ? - Aldrig.
Hobbit
Skulle nog satsa på den istället.
Harald Nyborg hade drive på en nästan likadan i juni 2007.
198,- skulle den kosta - fast för långt bort för mig. 23 mil att åka ? - Aldrig.
Hobbit
Borde inte vilken batteriskruvdragare eller borrmaskin som helst tillsammans med bitshållare beskrivna i denna tråd fungera lika bra som CO-tech gipsdragaren ? http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/69957-bits-foer-gipsskivor.html
Glebster, har du eller ngn du känner alltså erfarenhet (dålig?) av den 400:- gipsdragare för bandad skruv som Jula har?
Nyfiken bara, jag har inga planer på att köpa den, men det kan vara bra att veta om man ska be de man känner undvika den.
Glebster, har du eller ngn du känner alltså erfarenhet (dålig?) av den 400:- gipsdragare för bandad skruv som Jula har?
Nyfiken bara, jag har inga planer på att köpa den, men det kan vara bra att veta om man ska be de man känner undvika den.
Produkter som diskuteras: "bitshållare"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Nix, inte av just den modellen (borde jag såklart skrivit). Men jag har provat ett antal automatare under årens lopp och endast de dyrare modellerna (läs Hilti) har fungerat bra. Inget slår en bra automatare när den funkar. Finns idag säkert andra märken än Hilti som tillverkar bra automatare men de har jag inte testat.
För de 400:- hade jag istället hyrt en dyrare maskin och skruvat allt på en dag eller två eftar att bara häftat dit skivorna innan med, som du skriver, vilken skruvdragare som helst.
För de 400:- hade jag istället hyrt en dyrare maskin och skruvat allt på en dag eller två eftar att bara häftat dit skivorna innan med, som du skriver, vilken skruvdragare som helst.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden