Hej
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=18151821

denna takdusch såg jag på ClasOhlson och den såg ok ut med priset 499kr vilket är lågt - motsvarande FMM kostar ju över 2000kr.

någon som har erfarenhet av ClasOhlson varianten?

är det så att den slutar funka, läcka etc ?

eller något annan kommentar?

Jag tycker bara att det är fult att ha den där slangen monterat till blandaren istället för en fast rörinstallation.
Jag köpte en Mora på extrapris på K-Rauta för ett tag sedan, kostade 1000 kr har jag för mig, passade finfint till FMM-blandaren.

ok design och utseende är ju viktigt - samtidigt som smaken är olika - för min del är det ok med slang

någon som har testat kvaliteten?

ingen erfarenhet, men är själv på jackt efter lämplig takdusch, classes ser dock lite plastig ut? - Åk dit o känn på den vettja... man märker ju ganska omgående om den känns "rejäl"...

//Mac

jag såg den först i butiken och jag tyckte att den kändes ok faktiskt - men man blir ju lite tveksam när priset skiljer sig så mycket.

men den kändes bra och var lätt justerbar i höjdled också

Vi har införskaffat oss en sån och vi är väldigt nöjd hittills (4 månader), köpte en liknande tidigare på rusta men den fick vi lämna tillbaka för den började läcka!

Min slutsats: mycket för pengarna!

te96usn - bra info - en fråga - jag har inte använt takdusch ännu - min sambo har använt hos några vänner och hon tyckte det var jätte skönt att duscha då man får ett brett vattenflöde och det var lättare att skölja ur håret etc.

tycker ni att clasohlsomn duschen funkar bra rent praktiskt som jag beskriver ovan?

Jag tycker att den fungerer som du beskriver det, jag har eget vatten och har fått gjort ren "hållen" i takduschen en gång eftersom några håll satt igenn efter att vi inte använde den på ett tag!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.