2 444 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Cindy family förbrönningstoa
Har en 1 år mycket sparsamt använd, då den står i fritidshuset, förbränningstoa där det idag stod att den inte får ström. Har testat att byta säkringar och att flytta kabeln till annat uttag.
Någon som har ett tips? Det är 20 mil enkel till närmaste service så jag testar här först
Någon som har ett tips? Det är 20 mil enkel till närmaste service så jag testar här först
Redigerat:
Fick ni någon hjälp? Har exakt samma problem . Har bytt kortet även bytt kortet. Utan resultatE Evamy skrev:
Hej . Jag fick snabb hjälp av en kunnig firma . Byte av transformator. Tog en halv dag . Nu är den som ny .
Klicka här för att svara