Har en 1 år mycket sparsamt använd, då den står i fritidshuset, förbränningstoa där det idag stod att den inte får ström. Har testat att byta säkringar och att flytta kabeln till annat uttag.
Någon som har ett tips? Det är 20 mil enkel till närmaste service så jag testar här först
 
Redigerat:
E Evamy skrev:
Har en 1 år mycket sparsamt använd, då den står i fritidshuset, förbränningstoa där det idag stod att den inte får ström. Har testat att byta säkringar och att flytta kabeln till annat uttag.
Någon som har ett tips? Det är 20 mil enkel till närmaste service så jag testar här först
Fick ni någon hjälp? Har exakt samma problem . Har bytt kortet även bytt kortet. Utan resultat
 
Efter en miljon påringningar ungefär slutade det med att vi får hjälp via garantin. Men vi fick frakta hem toan först 75 mil, och lämna in den här hemma. Vi har inte hämtat den därifrån ännu så jag kan inte svara på hur det går
 
  • Gilla
Storchille
  • Laddar…
Hej . Jag fick snabb hjälp av en kunnig firma . Byte av transformator. Tog en halv dag . Nu är den som ny .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.