2 604 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Cinderella Comfort strul
Hej!
Har en Cinderella Comfort som börjat strejka. Det står bara ”Language Suomi” på displayen och ingen av LED-lamporna lyser. Händer inget när man trycker på Språkvals- eller Startknappen. Händer inte heller något när jag öppnar luckan eller drar ut askkoppen, inte ens ett pip.
Har provat dra ut sladden och koppla in igen men det hjälpte inte heller..
Någon som har en aning om vad som kan vara fel?
Har en Cinderella Comfort som börjat strejka. Det står bara ”Language Suomi” på displayen och ingen av LED-lamporna lyser. Händer inget när man trycker på Språkvals- eller Startknappen. Händer inte heller något när jag öppnar luckan eller drar ut askkoppen, inte ens ett pip.
Har provat dra ut sladden och koppla in igen men det hjälpte inte heller..
Någon som har en aning om vad som kan vara fel?
Klicka här för att svara