Det fick bli en FSN 3100 på Duabhuset för 1400:- (under svarta fredagen) i alla fall. Finns lämplig plats att förvara den på, vilket krävs.

FSN 3100 skensystem med cirkelsåg på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tomtom79 och 4 till
  • Laddar…
Bronken
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Finns lämplig plats att förvara den på,
Kungligt, men hos oss hade det aldrig godkänts - att ha den förvarad i vardagsrummet.

• Gilla
  • Haha
Cheesen och 2 till
  • Laddar…
men helvete vilken jobbig pryl att förvara. Jag har mina hängandes i garaget men den där har jag inte takhöjd för inomhus.....

Om den inte ska transporteras och kan hänga i taket ovan arbetsbänken kan jag se poängen. En fördel med Bosch skenor är ju annars att de linjerar väldigt bra när en skarvar ihop dem i varandra vilket iaf för mig minskar behovet av en lång :thinking:

Jo, jag har plats både vertikalt och horisontellt i garaget/verkstaden/källaren, men den får ligga på finvirkeslagrets konsoler till att börja med.

• Gilla
nanowire och 2 till
  • Laddar…
Jo, jag har plats både vertikalt och horisontellt i garaget/verkstaden/källaren, men den får ligga på finvirkeslagrets konsoler till att börja med.
En sån källare skulle jag vilja ha :love:

Det fick bli en FSN 3100 på Duabhuset för 1400:- (under svarta fredagen) i alla fall. Finns lämplig plats att förvara den på, vilket krävs.

[bild]
Det där kommer du aldrig ångra, och bra pris med! Har själv Festools långeman hängandes i garagetaket, och är alltid lika löjligt nöjd när den plockas fram.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.