Kanske... Får fara till affären i morgon och se på den. Tack!
 
Åhh, den var snygg. Blir super i ert vardagsrum. Den jag föreslog har vi på förslag som "accentvägg" till vår 4-årigs nya rum. Ert val är lite mera "vuxet":-) (Vi/jag har också tittat lite på Intrades Petits Fours serie. Man blir glad av den).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.