....man brukar ju montera den i garaget, tvättstugan eller kanske en garderob där det inte spelar någon roll hur den låter eller ser ut....
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
....man brukar ju montera den i garaget, tvättstugan eller kanske en garderob där det inte spelar någon roll hur den låter eller ser ut....
Vi har den i tvättstugan och har haft det sedan vi byggde huset för 23 år sedan. Nu ska tvättstugan uppgraderas och bli fin. Så idéer på fin lösning i tvättstuga uppskattas. Montering i garage borde vi tänkt på 2001 men tyvärr missade vi det.
 
Kan den sitta utomhus, om den är skyddad mot regn?
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
P
imported_Benno imported_Benno skrev:
Kan den sitta utomhus, om den är skyddad mot regn?
Nja allt blir fuktigt och när det blir kallt så fryser allt..
 
P
hans.andreasson hans.andreasson skrev:
Vi har den i tvättstugan och har haft det sedan vi byggde huset för 23 år sedan. Nu ska tvättstugan uppgraderas och bli fin. Så idéer på fin lösning i tvättstuga uppskattas. Montering i garage borde vi tänkt på 2001 men tyvärr missade vi det.
Det vanligaste är att vi monterar dessa i en 60 garderob i tvättstugan..
 
  • Gilla
hans.andreasson
  • Laddar…
imported_Benno imported_Benno skrev:
Kan den sitta utomhus, om den är skyddad mot regn?
Nä, ute är inte bra.
 
Du har ingen krypgrund förmodar jag?
 
C Carpetos skrev:
Du har ingen krypgrund förmodar jag?
Tyvärr inte
 
C Carpetos skrev:
Du har ingen krypgrund förmodar jag?
blir bökigt att tömma behållaren
 
returen returen skrev:
blir bökigt att tömma behållaren
Ta bort filtret så tömmer den sig själv. :)
Filtret släppte på förra dammsugaren som inte hade påse. Det var helt tomt i hinken när jag upptäckte det.
 
hans.andreasson hans.andreasson skrev:
Nä, ute är inte bra.
Svärfar satte centraldammsugaren ute. Mest för att ge igen på grannen som skaffat jacuzzi tror jag. Men det var i Australien.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.