Har fått grafitfärg i högra handen. :)
Speciellt nagelband. Detta måste bort till imorgon klockan 13!

Har ni några bra tips?

Man känner sig så löjlig...
 
H
grovrengörning eller
blöt händer löjligt länge och skrubba med borsta och tvål.
grafit sätter sig i huden
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
H
testat me lacknafta`?
 
T
Går väck av sig själv efter ett par dagar. varför måste det vara borta tills just kl. 13.00 imorgon:p
 
henke_benke skrev:
testat me lacknafta`?
Går ej.
 
T tank77 skrev:
Går väck av sig själv efter ett par dagar. varför måste det vara borta tills just kl. 13.00 imorgon:p
Ska träffa en person. Lunch.
 
H
A Atom skrev:
Ska träffa en person. Lunch.
säg att du fått allergisk reaktion och ha på bomullshandskar?
 
Testat med vanlig såpa?? Ibland är det förvåna svärtas enkelt att få bort det svåraste.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
fia_mstd fia_mstd skrev:
Testat med vanlig såpa?? Ibland är det förvåna svärtas enkelt att få bort det svåraste.
Ska testa på morgonen.
 

Bästa svaret

Ättika. Svider om du har sår, men löser cement och fog.
 
Ättika fungerade.
Tillsammans med klorin som blekte.
 
  • Gilla
tensiden och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.