A Atom #1 Medlem · Skåne · 2 357 inlägg 13 feb 2018 20:01 Atom Medlem Skåne 2 357 inlägg 13 feb 2018 20:01 #1 Har fått grafitfärg i högra handen. Speciellt nagelband. Detta måste bort till imorgon klockan 13! Har ni några bra tips? Man känner sig så löjlig... tensiden:s inlägg har markerats som bästa svar.
Har fått grafitfärg i högra handen. Speciellt nagelband. Detta måste bort till imorgon klockan 13! Har ni några bra tips? Man känner sig så löjlig...
H henke_benke #2 Anonym 13 feb 2018 20:08 henke_benke Anonym 13 feb 2018 20:08 #2 grovrengörning eller blöt händer löjligt länge och skrubba med borsta och tvål. grafit sätter sig i huden
grovrengörning eller blöt händer löjligt länge och skrubba med borsta och tvål. grafit sätter sig i huden
H henke_benke #3 Anonym 13 feb 2018 20:09 henke_benke Anonym 13 feb 2018 20:09 #3 testat me lacknafta`?
T tank77 #4 Allvetare · Skåne · 6 162 inlägg 13 feb 2018 20:10 tank77 Allvetare Skåne 6 162 inlägg 13 feb 2018 20:10 #4 Går väck av sig själv efter ett par dagar. varför måste det vara borta tills just kl. 13.00 imorgon
A Atom #5 Medlem · Skåne · 2 357 inlägg 13 feb 2018 21:14 Atom Medlem Skåne 2 357 inlägg 13 feb 2018 21:14 #5 henke_benke skrev: testat me lacknafta`? Går ej.
A Atom #6 Medlem · Skåne · 2 357 inlägg 13 feb 2018 21:15 Atom Medlem Skåne 2 357 inlägg 13 feb 2018 21:15 #6 T tank77 skrev: Går väck av sig själv efter ett par dagar. varför måste det vara borta tills just kl. 13.00 imorgon Ska träffa en person. Lunch.
T tank77 skrev: Går väck av sig själv efter ett par dagar. varför måste det vara borta tills just kl. 13.00 imorgon Ska träffa en person. Lunch.
H henke_benke #7 Anonym 13 feb 2018 21:32 henke_benke Anonym 13 feb 2018 21:32 #7 A Atom skrev: Ska träffa en person. Lunch. säg att du fått allergisk reaktion och ha på bomullshandskar?
A Atom skrev: Ska träffa en person. Lunch. säg att du fått allergisk reaktion och ha på bomullshandskar?
fia_mstd #8 Husägare · Skövde · 1 992 inlägg 13 feb 2018 22:33 fia_mstd Husägare Skövde 1 992 inlägg 13 feb 2018 22:33 #8 Testat med vanlig såpa?? Ibland är det förvåna svärtas enkelt att få bort det svåraste.
A Atom #9 Medlem · Skåne · 2 357 inlägg 13 feb 2018 23:41 Atom Medlem Skåne 2 357 inlägg 13 feb 2018 23:41 #9 fia_mstd skrev: Testat med vanlig såpa?? Ibland är det förvåna svärtas enkelt att få bort det svåraste. Ska testa på morgonen.
fia_mstd skrev: Testat med vanlig såpa?? Ibland är det förvåna svärtas enkelt att få bort det svåraste. Ska testa på morgonen.
Bästa svaret tensiden #10 Medlem · Sydöstra · 3 811 inlägg 14 feb 2018 08:50 tensiden Medlem Sydöstra 3 811 inlägg 14 feb 2018 08:50 #10 Ättika. Svider om du har sår, men löser cement och fog.
A Atom #11 Medlem · Skåne · 2 357 inlägg 14 feb 2018 12:52 Atom Medlem Skåne 2 357 inlägg 14 feb 2018 12:52 #11 Ättika fungerade. Tillsammans med klorin som blekte.