Hej!

Jag har en källarvägg som skall kaklas. Den är av hålsten med puts. Nu är det gammal väv med målarfärg kvar på väggen. Jag har tagit bort det som jag med rimliga medel kan ta bort. Dock är det ganska stora ytor kvar som sitter hårt. Jag tänkte spackla väggen med Putsbruk B. Fäster det på gammal väv...Eller MÅSTE det bort? Eller skall jag välja annat cementbundet "spackel"?
 
P
Det måste bort.
 
Rackarns!!!
Det sitter som berget. Kan hacka lös typ en kvadratcentimeter åt gången med spackelspaden...
Ngt tips på hur man då får bort skiten?
 
K
Blod, svett och tårar ;)
 
AAAahh..!
Vill inte men ...Ok då...
De blir en del pilsner i helgen då.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.