Har en byggnad med yttervägg av ca 40cm slaggsten. Skall isolera inifrån med cellulosaisolering(sprutas).

Har hört olika rekommendationer för ångbromsen. Vissa säger mellan slaggstensvägg och cellulosaisoleringen. Andra säger innerst(dvs bakom osb/gips.

Vad säger ni?
 
  • Gilla
Erik7456
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.