Har en byggnad med yttervägg av ca 40cm slaggsten. Skall isolera inifrån med cellulosaisolering(sprutas).
Har hört olika rekommendationer för ångbromsen. Vissa säger mellan slaggstensvägg och cellulosaisoleringen. Andra säger innerst(dvs bakom osb/gips.
Vad säger ni?