Läste i en tidigare tråd om att lägga cellplast under bjälklagret och vanlig isolering ovanför mellan bjälkarna.
Själv har jag plintgrund och förberett för att lägga en trossbottenskiva mellan bjälkarna och vanlig isolering ovanför.
Undrar nu om man kan ersätta skivan med ett lager cellplast mellan bjälkarna och sen vanlig isolering ovanför.