Hejsan
Jag undrar om någon har erfarenhet av massagebadkaret casper logo eller känner till Casper badkaren.

mvh
F
 
Ingen egen erfarenhet. Har hört att dom kan kännas tunna i botten, att det bågnar lite när man står i det.
Men jag VET inte. Det var kanske förr, jag kan inte tänka mej att dom har dålig kvalitet.
Det är ju svenskt !  ::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.