T tovew #1 Medlem · stockholm · 34 inlägg 16 feb 2010 14:33 tovew Medlem stockholm 34 inlägg 16 feb 2010 14:33 #1 Hej Några som har erfarenheter ifrån carlenskogs takstolar? Mvh Tove
ByggareNick #2 Medlem · Stockholm · 252 inlägg 18 feb 2010 23:07 ByggareNick Medlem Stockholm 252 inlägg 18 feb 2010 23:07 #2 Inte mer än att jag struntade i dem då de var nästan 50% dyrare än takstolsfabriken.
T tovew #3 Medlem · stockholm · 34 inlägg 22 feb 2010 09:12 tovew Medlem stockholm 34 inlägg 22 feb 2010 09:12 #3 Hej Okej, inväntar offert ifrån takstolsfabriken........
T tovew #4 Medlem · stockholm · 34 inlägg 8 mar 2010 08:36 tovew Medlem stockholm 34 inlägg 8 mar 2010 08:36 #4 nässjö vägrar att skicka 3D bilder, hur ska jag då veta vad jag beställer. suck, asdåligt. Känns lite arroganta. Mvh T
nässjö vägrar att skicka 3D bilder, hur ska jag då veta vad jag beställer. suck, asdåligt. Känns lite arroganta. Mvh T