Hej

Några som har erfarenheter ifrån carlenskogs takstolar?

Mvh
Tove
 
Inte mer än att jag struntade i dem då de var nästan 50% dyrare än takstolsfabriken.
 
Hej

Okej, inväntar offert ifrån takstolsfabriken........
 
nässjö vägrar att skicka 3D bilder, hur ska jag då veta vad jag beställer. suck, asdåligt.
Känns lite arroganta.

Mvh

T
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.