Hej!
Ska fräscha upp en liten gästtoa och vill ha polerat mässing och har köpt en Camargue blandare till handfatet med propp på Bauhaus ..Blev helt plötsligt nervös när jag googlat och sett att den inte fått helt bra omdömen....erfarenheter??
Tacksam för tankar...
 
K Kacm skrev:
Hej!
Ska fräscha upp en liten gästtoa och vill ha polerat mässing och har köpt en Camargue blandare till handfatet med propp på Bauhaus ..Blev helt plötsligt nervös när jag googlat och sett att den inte fått helt bra omdömen....erfarenheter??
Tacksam för tankar...
Köp en märkesblandare istället, det kommer löna sig i längden. Hade jag gjort.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
S0MMER S0MMER skrev:
Köp en märkesblandare istället, det kommer löna sig i längden. Hade jag gjort.
Tack! Misstänkte det....
 
S0MMER S0MMER skrev:
Köp en märkesblandare istället, det kommer löna sig i längden. Hade jag gjort.
Grohe är inget dåligt märke
 
  • Gilla
Kacm
  • Laddar…
BirgitS
johnsilver johnsilver skrev:
Grohe är inget dåligt märke
Liksom FM Mattsson, Mora, Hans Grohe och Oras.
 
  • Gilla
Kacm
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.