Hej!
Är igång & ska renovera badrummet & tittar nu på kommoder.
Någon som har erfarenhet av bauhaus kommod Camargue Karlsö 60 bred? Eller bara kan svara på hur kvalitén på camargues kommoder & diskställ är överhuvudtaget?
Tacksam för svar!

Mvh
Fredrik Gullberg
 
Monterade möbler hos en kund som köpt det på bauhaus, inte karlsö ur serien från Camargue. Möblerna var helt ok inget som jag tyckte var galet, sen hur de ser ut om fem år kan jag ej svara på. Ligger bra i pris jämfört med de kända tillverkarna som tar duktigt betalt för sina möbler.
Kan tänka mig Karlsö själv då serien verkar passa lite äldre hus.

Välkommen till forumet får jag inte glömma skriva!

Mvh
 
Redigerat:
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Tack för ditt svar!
Det blev Karlsö & det är av samma syfte som du var inne på. Det ser lite gammeldags ut & så är stuket i bostaden i övrigt också.
Modulen känns stabil & ser schysst ut. Så känns bra :)
Tack för välkomnandet ;)
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.