Jag har en Scheppach Tiger 2000 våtslip, en Tormek-kopia. Jag har gjort ett fäste på bänkslipen så jag kan använda universalstödet och jiggarna även där. Men för att slippa flytta det fram och tillbaka tänkte jag skaffa ett extra Tormekstöd. Vet nån om det passar på Scheppachen? Iom att jiggarna passar är diametern samma, 12 mm, men vad är c-c måttet på hålen i maskinen? På min är det 100 mm , finns det nån med Tormek som har lust att mäta detta?