Först och främst måste jag säga att det är inte jag som borrat för ventilerna, köpte huset nyligen. Har inget märke eller modell för fönstrena men det står Nico glas på dem.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.