Hallå!
Höll på att byta tätning på ena sidoglaset, efter att ha rengjort och använd alla slags svordomar i världen för att få distansmuttrarna på plats så får jag helt enkelt inte ena skruven att ta på nå vis alls. Efter lite fler svordomar så plockar jag bort allt igen och upptäcker då att skruven är deformerad samt att gängorna i insatsen ser halvt trasiga ut..
Eftersom jag inte får dit skruven så den kan trycka glaset tätt dikt ann så funderar jag vad som är smidigast/bäst.
1. Täta glaset med något värmebeständigt silikon, om det nu finns något som klarar det?
2. Köpa nån gängstång och försöka rädda gängorna?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder