Y
Oavsett hårdhet på kopparröret rekommenderar jag stödhylsa samt klämring o "muttern". Då kan du dra tillräckligt hårt och det blir garanterat tätt!
Dessvärre många, även rörkrökare, som "missar" stödhylsa = större risk för läckage!
 
Tack så mycket, då blir det stödhylsa innan man drar åt hårdare!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.