J Johan Fagerberg #1 Medlem · 4 inlägg 17 okt 2025 10:45 Johan Fagerberg Medlem 4 inlägg 17 okt 2025 10:45 #1 Hej. Jag behöver byta termostaten till golvvärmen i mitt badrum, idag siter en Ardex som inte är digital. Kan jag köpa vilken modell som helst, även digital och bara byta? Tacksam för svar // Johan #badrum #byta #byta-termostat #byte #termostat
Hej. Jag behöver byta termostaten till golvvärmen i mitt badrum, idag siter en Ardex som inte är digital. Kan jag köpa vilken modell som helst, även digital och bara byta? Tacksam för svar // Johan
E etompau #2 Medlem · Skåne · 14 845 inlägg 17 okt 2025 10:50 etompau Medlem Skåne 14 845 inlägg 17 okt 2025 10:50 #2 Köp en som är inställbar, alt. matchar bef.golvsensorresistans. Det är i princip den enda kritiska detaljen vid termostatbyte.
Köp en som är inställbar, alt. matchar bef.golvsensorresistans. Det är i princip den enda kritiska detaljen vid termostatbyte.
J Johan Fagerberg #3 Medlem · 4 inlägg 17 okt 2025 16:50 Johan Fagerberg Medlem 4 inlägg 17 okt 2025 16:50 #3 E etompau skrev: Köp en som är inställbar, alt. matchar bef.golvsensorresistans. Det är i princip den enda kritiska detaljen vid termostatbyte. Stort tack
E etompau skrev: Köp en som är inställbar, alt. matchar bef.golvsensorresistans. Det är i princip den enda kritiska detaljen vid termostatbyte. Stort tack