Hej! Vår pump har slutat funka. Tror den har använts sen -60-talet så det är dags att byta! Pumpen sitter på väggen inne i vår grävda brunn, ca en meter ner i brunnen. Brunnen är 5 meter djup och vattnet ca 1 meter djupt. Undrar om någon har gjort liknande installation? Vad behöver man tänka på när man köper ny pump? Någon som har bra/dåliga erfarenheter? Och bra att tänka på när man installerar den?