saiboT var upptaget så LsaitboT får det bli. :)
 
trattalask
Det blir jättebra! Tackar! =)
 
U
LsaitboT skrev:
Det blir jättebra! Tackar! =)
Jag som trodde att du råkat stava fel och stoppat in ett t för mycket... LsaiboT känns mer logiskt. ;)
 
  • Gilla
trattalask
  • Laddar…
trattalask
under_construction skrev:
Jag som trodde att du råkat stava fel och stoppat in ett t för mycket... LsaiboT känns mer logiskt. ;)
Man skulle kunna tro det...
 
trattalask
Eftersom jag både har korvfingrar som trycker fel på telefonen och söndriga ögon som inte kan läsa. Snälla Per, skulle du kunna byta till LsaiboT?
 
Fixat LsaiboT!
 
trattalask
Tack! Det är ju så att man blir helt tårögd! =)
 
Hej!
Kan mod byta mitt namn till Klakorp ?
 
Fixat!
 
  • Gilla
Klakorp
  • Laddar…
Jag skulle gärna vilja byta mitt namn! Gärna FruJosefsson om det är ledigt
 
Fixat!
 
Kan någon administratör ändra mitt nick-namn till Grejsimojsen (????) Vore snällt :)
 
Hej!

Kan ni ändra mitt nick-namn till mutalisken?
 
Fixat!
 
Hej! Jag vill gärna ändra användarnamn till "lens" om det är ledigt. Alternativt "lens7". Tack på förhand!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.