Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Fixat
Hej!
Jag skulle vilja byta namn till ”WoodenRanger”
tack!
Jag skulle vilja byta namn till ”WoodenRanger”
tack!
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Pyssling är redan upptaget. Testa gärna sökfunktionen för att kolla om namnet verkar ledigt.
Sparas ej postade inlägg?
Hej,
Nybliven medlem här.
Jag är en mycket ordrik person, som gillar att skriva en del av det tänkta inlägget, sen fika lite, sen skriva lite mer, sen hämta tvätten, sen formulera om lite, och SEN posta inlägget.
Är det möjligt här på forumet? Alltså: Finns det något slags "Spara utkast"-funktion?
Hej,
Nybliven medlem här.
Jag är en mycket ordrik person, som gillar att skriva en del av det tänkta inlägget, sen fika lite, sen skriva lite mer, sen hämta tvätten, sen formulera om lite, och SEN posta inlägget.
Är det möjligt här på forumet? Alltså: Finns det något slags "Spara utkast"-funktion?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Utkasten sparas automatiskt var tionde sekund och dyker upp igen när du kommer tillbaka till samma froumtråd.T Talisman skrev:Sparas ej postade inlägg?
Hej,
Nybliven medlem här.
Utkasten slängs automatiskt efter 24 h (tror jag).
Jag vill byta namn till Bob Ylolisos
Är det möjligt?
Är det möjligt?