Hej!
Genant att behöva fråga, men jag vill inte ta risken att bruka våld och göra nåt dumt...
Hur byter jag lampa i en downlight som på bilden? Lossar jag rubbet eller bara den inre ringen, och hur?
Tacksam för svar
Genant att behöva fråga, men jag vill inte ta risken att bruka våld och göra nåt dumt...
Hur byter jag lampa i en downlight som på bilden? Lossar jag rubbet eller bara den inre ringen, och hur?
Tacksam för svar
Snurra på den inre ringen till den lossnar så kommer du åt ljuskällan..
Klicka här för att svara
