Hej!
Köpte ny keramikinsats till min Albin Diom (thermia) Polaric 35.
4 st plattor som ska läggas ihop.
Det följde med en påse "grus", nån slags gjutmassa antar jag.
Ingen instruktion följde med

, vet nån hur man ska göra. Ska det blandas med vatten, strös i skarvarna eller?

Får ringa och fråga i morgon men tänkte att nån här kanske har bra svar så länge.
Tack på förhand.