Hej!

Köpte ny keramikinsats till min Albin Diom (thermia) Polaric 35.
4 st plattor som ska läggas ihop.
Det följde med en påse "grus", nån slags gjutmassa antar jag.
Ingen instruktion följde med:(, vet nån hur man ska göra. Ska det blandas med vatten, strös i skarvarna eller?:confused:
Får ringa och fråga i morgon men tänkte att nån här kanske har bra svar så länge.
Tack på förhand.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.