Attitudeswe Attitudeswe skrev:
Man måste väl hitta en termistor med samma temperaturbeteende om den identifierats som trasig.

Bor du i södra sverige så kan du väl bara koppla ur värmaren. Men risk finns ju för vattenskada om det blir för kallt och isbildning översvämmar tråget.

En ny FTX är effektivare på både energianvändning och filtrering (luftkvalitet)
Jag vet inte om det spelar någon roll men jag eldar med kamin dagligen under vintern. Bor i mitten av landet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.