Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
skall byta duschblndare. Sitter nu en 150cc men kopplingen i väggen är 160cc. Har därför köpt en 160cc för att få bort ”adaptern” som sitter där nu. Problemet är bara att jag inte får bort ”adaptern”. Den sittet stenhårt och undrar därför om det är så att den inte skall gå bort från muttern närmast väggen? Tar jag en tång på muttern så snurrar allt. Själva blandaren får jag bort med dom yttersta muttrarna. Skall det gå att få bort ”adaptern” med hjälp av skiftnyckel på muttern och polygrip på ”adaptern”?
Tacksam för svar
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Ja, de ska gå att få bort utan större arbetsinsats. I värsta fall får du hålla emot med polly.
Har du provat att låta blandaren sitta åtdragen medans du lossar på dom innersta muttrarna närmast väggen först?
Såhär ser dina övergångar ut:
Har du provat att låta blandaren sitta åtdragen medans du lossar på dom innersta muttrarna närmast väggen först?
Såhär ser dina övergångar ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara