Kan någon hjälpa mig? Får inte ihop torktumlaren. Hur ska remmen sättas fast egentligen? Kör jag den enbart runt drivhjulet eller vad man kallar det så blir den rätt så slapp remmen. Bifoga bild och hoppas någon kan hjälpa mig.
Tack
Tack
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Jättegammal tråd men vi sitter i precis samma sits! Kommer du möjligtvis ihåg hur du monterade den? Vi sitter i precis samma sits, vände du remmen med ”det randiga” uppåt istället?
tack på förhand!
tack på förhand!
Den räfflade delen ska vara runt motoraxeln, sen tar du den inre delen av remmen runt det svarta hjulet
Vonelffors skrev:
Det gör den absolut, jag antar att den röda pricken motsvarar rullen? Har märkt att fjädern har lossnat, vet du hur den ska sitta. Åt vilket håll ska den räfflade sidan vara?Vonelffors skrev:
Borde finnas någon form av ögla i botten på maskinen nedanför motorn
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hej! Blev det rätt tillslut? Min ser ut som din, men jag får inte till det!P Pappa1986 skrev:




